Vásárlási segédlet
A vásárlási folyamat lépései
1. Keresés, böngészés az áruk között.
A honlapon lehet konkrét termékre keresni a baloldalon található fehér kereső sávba keresőszó beírásával (a képen 1-es számmal jelölve), vagy lehet árucsoportra keresni a keresősáv alatt lévő fő-, majd rákattintva megjelenő alcsoportra kattintva (a képen a 2-es számmal jelölve). Ha a www.dom-zett.hu/termékek oldalon vagyunk, akkor a főcsoportok képére kattintva az adott főcsoport összes termékét tudjuk kilistázni (A képen a 3-as számmal jelölve). Ha kérdésük van valamelyik termékkel kapcsolatban, valamilyen terméket nem találnak meg oldalunkon, vagy a vásárlási folyamatban elakadnak, kérjük, keressék munkatársainkat bizalommal a dom-zett@dom-zett.hu email címen, vagy telefonon hétfőtől csütörtökig 8-tól 17 óráig, illetve pénteken 8-tól 15 óráig a 061-314-1274-es telefonszámon! Rendelésüket emailen és telefonon is leadhatják a termék(ek) megnevezése, mennyisége, illetve a szállítási és fizetési mód megadásával. Házhozszállítás esetén kérjük a pontos számlázási és szállítási címet, telefonszámot és email címet is megadni!
A keresés eredményét sorba rendezhetjük ár vagy név szerint növekvő, vagy csökkenő sorrendbe. Választhatunk, hogy egyszerre 25, 50, vagy az összes találat megjelenjen egy oldalon. A találati oldalak között az oldal tetején, vagy alján tudunk váltani. A találatok számát az oldal alján bal oldalt találjuk.
2. A kosár használata
A termékeket úgy tudjuk megvásárolni, hogy a nevük mellett lévő kis négyzetbe beírjuk a megvásárolni kívánt mennyiséget (ami alapértelmezettként 1-nek van kitöltve) és utána a mellette lévő „Kosárba” feliratra kattintunk. A sikeres kosárba helyezést felugró ablak jelzi vissza. Ezen kívül a kosár tartalmát a jobb oldalon alul elhelyezkedő listán is ellenőrizhetjük, ahol vagy a „Kosár üres” feliratot, vagy a belehelyezett termékek nevét és mennyiségét találjuk. Több termék esetén a lista első tételei jelennek meg, a további tételeket a listán lefelé görgetve tudjuk megjeleníteni.
A kosárba helyezett termékek mennyiségét a jobb oldali listában bármikor módosíthatjuk, a mennyiség átírásával, majd a frissítés ikonra kattintással, illetve a listából a terméket törölhetjük is a mellette lévő törlés ikonra kattintva. Minden művelet után felugró ablak jelzi a sikeres végrehajtását és a végösszeg a kosár alján is frissül. Ez az összeg még nem tartalmazza az esetleges házhozszállítás díját.
A szállítási díjakat a http://www.vaterafutar.hu/#mpl alapján számítjuk, utánvét esetén kézpénzes kifizetési mód szerint.
Ha nehezen tekintjük át a jobb oldali sávban a kosarat, a felette lévő „Kosár tartalma” feliratra kattintva új oldalon tekinthetjük át a kosarunkat, ahol az előbb felsorolt műveletek szintén elvégezhetőek.
3. Megrendelés
A kosárba helyezést követően folytathatjuk a böngészést az oldalon, vagy a jobb oldali „Megrendelés” gombra kattintva megrendelhetjük a kosárba helyezett termékeket. Ekkor eldönthetjük, hogy „Regisztráció”-val, az esetleges korábbi regisztrációnkkal „Bejelentkezés” használatával, vagy „Vásárlás regisztráció nélkül” módot alkalmazva szeretnénk rendelést feladni. A regisztrációnak megvan azaz előnye, hogy a későbbiekben vissza tudjuk az oldalon keresni a rendeléseinket és más oldalaktól eltérően hírlevelet sem kapunk.
Ha úgy gondoljuk, hogy még további termékeket keresnénk, akár a "Vásárlás folytatás" szövegre kattintva, akár a keresősávba keresőszó beütésével és a "Termékek keresése" feliratra kattintva is folytathatjuk a böngészést.
A rendelési folyamat négy lépésből áll:
- Számlázási adatok megadása
- Fizetési mód kiválasztása
- Szállítási mód kiválasztása és a hozzá szükséges adatok megadása
- Az adatok ellenőrzése és a rendelés leadása
3.1 A számlázási adatok megadása
Új felhasználóként akár regisztrálunk, akár nem, a számlázáshoz, esetleges házhoz szállításhoz meg kell adni a számlázási adatokat: a nevet, az irányító számot, a várost (amit az irányítószám alapján a rendszer automatikusan felajánl), a pontos címet, telefonszámot és emailcímet, illetve céges megrendelés esetén az adószámot.
Végül kattintson a "Tovább" gombra.
3.2 Fizetési mód
A fizetési mód lehet kézpénz, banki átutalás, vagy utánvét.
VIGYÁZAT! Kézpénz esetén csak személyes átvételt, utánvét esetén csak postai csomagfeladást kínál fel a rendszer!
Végül kattintson a "Tovább" gombra.
3.3 Szállítási mód
Amennyiben személyesen szeretné átvenni a terméket valamelyik üzletünkben, kiválaszthatja, hogy melyikben.
A Dom-zett Kft (ELZETT MINTABOLT) a 1081 Budapest, Népszínház utca 30 szám alatt hétfőtől csütörtökig 8 és 17 óra között, pénteken 8 és 15 óra között várja kedves vásárlóinkat.
A Zár-lak '97 Kft a a 1191 Budapest, Üllői út 257 szám alatt hétfőtől csütörtökig 9 és 17 óra között, pénteken 9 és 16 óra között várja kedves vásárlóinkat.
Postai csomagfeladás esetén, ha a szállítási cím nem tér el a számlázásitól, elég egyszerűen a "Tovább" gombra kattintani. Ha eltér, kattintson az
"Amennyiben a szállítási adatok eltérnek a számlázási adatoktól, kérjük itt módosítsa"
szövegre és ott adja meg a szállítási adatokat, majd kattintson a "Tovább" gombra.
3.4 Adatok ellenőrzése
Végső lépésként ellenőrizze a rendelés tartalmát és a szállítási, illetve számlázási adatokat és fogadja el az Általános szerződési feltételeket. Ha valamilyen egyéb megjegyzést szeretne tenni a szállítással, vagy a megrendelt termékkel kapcsolatban, itt megteheti.
Végül kattintson a "Megrendelés" gombra.
A megrendelésről a megadott emailcímre visszajelzést fog kapni. Ha nem kap visszajelzést egy órán belül, kérjük ellenőrizze a postafiókja spam szűrőjét, vagy ha ott sem találja, vegye fel velünk a kapcsolatot emailcímünkön, vagy telefonon!
A visszaigazoló email még nem jelenti, hogy a termék átvehető, vagy házhozszállítás esetén a csomag feladását, csak a rendelés feldolgozásáról ad visszajelzést. A termék személyes átvehetőségéről, vagy a csomag feladásáról külön emailben - vagy telefonon fogjuk értesíteni.
1. Keresés, böngészés az áruk között.
A honlapon lehet konkrét termékre keresni a baloldalon található fehér kereső sávba keresőszó beírásával (a képen 1-es számmal jelölve), vagy lehet árucsoportra keresni a keresősáv alatt lévő fő-, majd rákattintva megjelenő alcsoportra kattintva (a képen a 2-es számmal jelölve). Ha a www.dom-zett.hu/termékek oldalon vagyunk, akkor a főcsoportok képére kattintva az adott főcsoport összes termékét tudjuk kilistázni (A képen a 3-as számmal jelölve). Ha kérdésük van valamelyik termékkel kapcsolatban, valamilyen terméket nem találnak meg oldalunkon, vagy a vásárlási folyamatban elakadnak, kérjük, keressék munkatársainkat bizalommal a dom-zett@dom-zett.hu email címen, vagy telefonon hétfőtől csütörtökig 8-tól 17 óráig, illetve pénteken 8-tól 15 óráig a 061-314-1274-es telefonszámon! Rendelésüket emailen és telefonon is leadhatják a termék(ek) megnevezése, mennyisége, illetve a szállítási és fizetési mód megadásával. Házhozszállítás esetén kérjük a pontos számlázási és szállítási címet, telefonszámot és email címet is megadni!
A keresés eredményét sorba rendezhetjük ár vagy név szerint növekvő, vagy csökkenő sorrendbe. Választhatunk, hogy egyszerre 25, 50, vagy az összes találat megjelenjen egy oldalon. A találati oldalak között az oldal tetején, vagy alján tudunk váltani. A találatok számát az oldal alján bal oldalt találjuk.
2. A kosár használata
A termékeket úgy tudjuk megvásárolni, hogy a nevük mellett lévő kis négyzetbe beírjuk a megvásárolni kívánt mennyiséget (ami alapértelmezettként 1-nek van kitöltve) és utána a mellette lévő „Kosárba” feliratra kattintunk. A sikeres kosárba helyezést felugró ablak jelzi vissza. Ezen kívül a kosár tartalmát a jobb oldalon alul elhelyezkedő listán is ellenőrizhetjük, ahol vagy a „Kosár üres” feliratot, vagy a belehelyezett termékek nevét és mennyiségét találjuk. Több termék esetén a lista első tételei jelennek meg, a további tételeket a listán lefelé görgetve tudjuk megjeleníteni.
A kosárba helyezett termékek mennyiségét a jobb oldali listában bármikor módosíthatjuk, a mennyiség átírásával, majd a frissítés ikonra kattintással, illetve a listából a terméket törölhetjük is a mellette lévő törlés ikonra kattintva. Minden művelet után felugró ablak jelzi a sikeres végrehajtását és a végösszeg a kosár alján is frissül. Ez az összeg még nem tartalmazza az esetleges házhozszállítás díját.
A szállítási díjakat a http://www.vaterafutar.hu/#mpl alapján számítjuk, utánvét esetén kézpénzes kifizetési mód szerint.
Ha nehezen tekintjük át a jobb oldali sávban a kosarat, a felette lévő „Kosár tartalma” feliratra kattintva új oldalon tekinthetjük át a kosarunkat, ahol az előbb felsorolt műveletek szintén elvégezhetőek.
3. Megrendelés
A kosárba helyezést követően folytathatjuk a böngészést az oldalon, vagy a jobb oldali „Megrendelés” gombra kattintva megrendelhetjük a kosárba helyezett termékeket. Ekkor eldönthetjük, hogy „Regisztráció”-val, az esetleges korábbi regisztrációnkkal „Bejelentkezés” használatával, vagy „Vásárlás regisztráció nélkül” módot alkalmazva szeretnénk rendelést feladni. A regisztrációnak megvan azaz előnye, hogy a későbbiekben vissza tudjuk az oldalon keresni a rendeléseinket és más oldalaktól eltérően hírlevelet sem kapunk.
Ha úgy gondoljuk, hogy még további termékeket keresnénk, akár a "Vásárlás folytatás" szövegre kattintva, akár a keresősávba keresőszó beütésével és a "Termékek keresése" feliratra kattintva is folytathatjuk a böngészést.
A rendelési folyamat négy lépésből áll:
- Számlázási adatok megadása
- Fizetési mód kiválasztása
- Szállítási mód kiválasztása és a hozzá szükséges adatok megadása
- Az adatok ellenőrzése és a rendelés leadása
3.1 A számlázási adatok megadása
Új felhasználóként akár regisztrálunk, akár nem, a számlázáshoz, esetleges házhoz szállításhoz meg kell adni a számlázási adatokat: a nevet, az irányító számot, a várost (amit az irányítószám alapján a rendszer automatikusan felajánl), a pontos címet, telefonszámot és emailcímet, illetve céges megrendelés esetén az adószámot.
Végül kattintson a "Tovább" gombra.
3.2 Fizetési mód
A fizetési mód lehet kézpénz, banki átutalás, vagy utánvét.
VIGYÁZAT! Kézpénz esetén csak személyes átvételt, utánvét esetén csak postai csomagfeladást kínál fel a rendszer!
Végül kattintson a "Tovább" gombra.
3.3 Szállítási mód
Amennyiben személyesen szeretné átvenni a terméket valamelyik üzletünkben, kiválaszthatja, hogy melyikben.
A Dom-zett Kft (ELZETT MINTABOLT) a 1081 Budapest, Népszínház utca 30 szám alatt hétfőtől csütörtökig 8 és 17 óra között, pénteken 8 és 15 óra között várja kedves vásárlóinkat.
A Zár-lak '97 Kft a a 1191 Budapest, Üllői út 257 szám alatt hétfőtől csütörtökig 9 és 17 óra között, pénteken 9 és 16 óra között várja kedves vásárlóinkat.
Postai csomagfeladás esetén, ha a szállítási cím nem tér el a számlázásitól, elég egyszerűen a "Tovább" gombra kattintani. Ha eltér, kattintson az
"Amennyiben a szállítási adatok eltérnek a számlázási adatoktól, kérjük itt módosítsa"
szövegre és ott adja meg a szállítási adatokat, majd kattintson a "Tovább" gombra.
3.4 Adatok ellenőrzése
Végső lépésként ellenőrizze a rendelés tartalmát és a szállítási, illetve számlázási adatokat és fogadja el az Általános szerződési feltételeket. Ha valamilyen egyéb megjegyzést szeretne tenni a szállítással, vagy a megrendelt termékkel kapcsolatban, itt megteheti.
Végül kattintson a "Megrendelés" gombra.
A megrendelésről a megadott emailcímre visszajelzést fog kapni. Ha nem kap visszajelzést egy órán belül, kérjük ellenőrizze a postafiókja spam szűrőjét, vagy ha ott sem találja, vegye fel velünk a kapcsolatot emailcímünkön, vagy telefonon!
A visszaigazoló email még nem jelenti, hogy a termék átvehető, vagy házhozszállítás esetén a csomag feladását, csak a rendelés feldolgozásáról ad visszajelzést. A termék személyes átvehetőségéről, vagy a csomag feladásáról külön emailben - vagy telefonon fogjuk értesíteni.
ELZETT MINTABOLT Bp., 1081 Népszínház u. 30.
ZÁRSZAKÜZLET Bp., 1191 Üllői út 257.